צור קשר
מסר אישי מאבירם פידל
דף נחיתה מול מיניסייט
מיניסייט ממיר עם חגורה שחורה
רבים אינם מכירים או מבינים את ההבדל בין דף נחיתה בודד לבין מיניסייט.
להלן ההבדלים העיקריים בין דפי נחיתה לבין minisite:
• דף נחיתה מוגבל למספר מסרים מצומצם. במיניסייט ניתן להעביר מידע רב יותר אודות מספר מוצרים/שירותים מגוון יותר
• דף נחיתה חייב “לצעוק” את הכל בפעם אחת וכמה שיותר חזק. במיניסייט ניתן לשתול מסרים חוזרים באופן סמוי, ליצור רפטיציה ולחזק את תהליך המכירה
• דף נחיתה בודד עלול במקרים מסוימים לשדר חוסר רצינות לפונה. הוא “רזה”, לאקוני ונוטה לשטחיות יחסית למיניסייט. מיניסייט, כשמו כן הוא, נועד ליצור תחושה קרובה לזאת של אתר מלא ואמיתי ולטשטש את תחושת ההארד-סייל (מכירה קשה/ישירה)
• וההבדל הגדול והחשוב ביותר:
זמן השהיה בדף נחיתה ממוצע כולל השארת הפרטים עומד על כחצי דקה. במיניסייט בן 4 עמודים לעומת זאת מן השהיה הממוצע מגיע ל-1:40 דקות (דקה וארבעים שניות) הבדל משמעותי מבחינת איכות הקשר הנוצר עם הפונה, כמות האינפורמציה המועברת והגדלת הסיכוי למכירה בפועל
נשמע מבלבל? שחררו את הפפיון והקליקו כאן ואנחנו נעשה סדר בעניינים עבורכם תיכף ומיד.
מתי יש צורך במיניסייט?
Minisite בן מספר עמודים אינו מתאים לכל קמפיין. יש לבחון כל מקרה לגופו:
• האם קיימים מספר תתי מוצרים / שירותים לפרסם?
• האם המסר המכירתי מורכב או עתיר פרטים?
• האם ישנם חסמים שכדאי לנטרל באופן נקודתי?
• האם הרחבת המסר תסייע ב”בישול” הפונה לקראת פגישה?
• האם חיוני שהמוצר/השירות יקרינו אמינות ועוצמה?
אם נראה כי מיניסייט עשוי לשפר את עמדת המוצר/השירות ולייעל את הליך המכירה לעומת דף בודד, הרי שאין ספק כי ההשקעה המועטה ביצירת מיניסייט תשתלם ותועיל לקמפיין. אחרי הכל, כאשר כל קליק וכל גולש שמגיע אל המפרסם הוא כל-כך יקר, חבל לפספס את ההזדמנות ולא ליצור מענה מכירתי מוחץ ככל האפשר.
עדיין מתלבטים? נשמח לסייע ולבחון האם למוצר/שירות שלכם מתאים יותר דף נחיתה או minisite. צרו עמנו קשר ונתאם פגישה.