fidel

אינטראקטיב אפקטיבי יותר

צור קשר

מסר אישי מאבירם פידל

אינטראקטיב אפקטיבי יותר

הכניסה של רשת האינטרנט לחיינו הביאה איתה שינויים רבים בעולם הפרסום והצרכנות כאחד.
כיום הצרכן פעיל ויוצא למרחבי הרשת לחפש את המוצר המתאים ביותר ומבין המוצרים שמצא – את הטוב ביותר שניתן להשיג. ככל שהפעילות ברשת התרחבה, כך גדל הצורך של משרדי פרסום להשתכלל ולשנות את אופי הפעילות שלהם כך שיתאים להתנהגות הגולשים ברשת. תפקידן של חברות האינטראקטיב להגדיל בדרכים שונות את מעורבותו של הלקוח הפוטנציאלי בקמפיין של המוצר המפורסם כך שתיווצר אינטראקציה משמעותית ככל האפשר ביניהם בתווך האינטרנטי.

מי צריך אינטראקטיב?

אם אתם זקוקים לקמפיין פרסומי באינטרנט, לבאנרים בולטים שיעבירו את המסר הפרסומי ויהוו טיזר מושך, לדפי נחיתה אפקטיביים וממירים או מיניסייטים, או לקמפיין וידאו ויראלי, לקמפיין דיוור  וכיו”ב, אתם זקוקים למשרד אינטראקטיב. פידל אינטרנט & מרקטינג מספק ללקוחותיו שירותי אינטראקטיב מלאים, כולל יצירת קונספט פרסומי, עיצוב, הפקה וניהול קריאטיבי מלא.

ייחודה של פידל אינטרנט & מרקטינג היא יכולתה ליצור חומרי פרסום באיכות הגבוהה ביותר מצד אחד, תולדה של ניסיון עתיר בעבודה עם המפרסמים הגדולים במשק, ובעזרת רכש מדיה חכם להשיג באמצעות חומרי פרסום אלו תוצאות בשורה התחתונה. כי אנו מאמינים שבעידן האינטרנט אין מיתוג ללא מכירות ואין שקל אחד שמושקע בפרסום לצורך יצירת תדמית בלבד, אלא אם כן אותה תדמית אחראית ישירות ליצירת מכירות והגברת ה-ROI.

אינטראקטיב שחושב ROI

ROIreturn on investment, הינו ביטוי לועזי שמשמעו החזר על השקעה. במובן של עלויות פרסום ואינטראקטיב, הכוונה היא להחזר ההשקעה על תקציב הפרסום, כלומר מדידת ההכנסות הנוצרות כתוצאה ישירה של תקציב הפרסום ואופן חלוקתו באינטרנט. בשנות האינטרנט הראשונות שאפו בתי האינטראקטיב לגרות ולמשוך את הגולשים ככל האפשר להקלקה על המודעות, הבאנרים או מודעות הטקסט, מתוך שאיפה להביא מספר גולשים גדול כלכל האפשר לאתר או לדף הנחיתה המפורסם בקמפיין.

גישה זאת הניבה אמנם אחוזי הקלקות גבוהים, אך לעיתים רבות על חשבון הרלוונטיות כך שבשורה התחתונה המוני ההקלקות לא הומרו למכירות בפועל, דבר שגרם לאכזבה קשה בקרב המפרסמים, ואף לאובדן אמונם במדיום הצעיר בראשית דרכו.

מאז ועד היום חלחלה הן לבתי האינטראקטיב והן למפרסמים ההבנה כי אין כל אתגר בהשגת חשיפות או הקלקות שאינן רלוונטיות לשורה התחתונה, קרי אינן מייצרות מכירות ברמה מדידה כלשהי. אנחנו בפידל אינטרנט & מרקטינג שמנו לנגד עינינו פרסום מדי שהוא תמיד תלי תוצאות ולעולם אינו עומד בזכות עצמו כיוצר “תדמית” בלבד, כשהכוונה היא לפרסום באינטרנט בלבד (במדיומים אחרים ובייחוד בטלוויזיה, עדיין נהוג ליצור פרסומות שעיקר תפקידן ליצור אווירת ולחבר מותגים לעולמות תוכן ספציפים, ללא שאיפה מוגדרת ליצירת מכירות באמצעות אותה פרסומת).

קשר בלתי אמצעי עם הלקוח הפוטנציאלי

לפי עידן האינטרנט פעלו אמצעי התקשורת ההמוניים אשר שימשו ערוץ בלעדי להעברה של מסרים לקהל לקוחות פוטנציאלי כשהלקוח היה הצד הפאסיבי. הקמפיין כוון לקהל יעד גדול ככל האפשר, בהנחה שרק חלק ממנו מעוניין במוצר ורק חלק מהמעוניינים ירכשו אותו כתוצאה מהמסר. ההוצאות הרבות הכרוכות בקמפיינים פרסומיים הפכו אותם לנחלתן של חברות גדולות ומבוססות בלבד, וחברות בינוניות התקשו להתמודד בהצלחה מול הגדולות.

לידתה של רשת האינטרנט ואיתה של בתי אינטראקטיב חדשניים הובילה לתפיסה חדשנית של דיאלוג בין המפרסם לקהל היעד שלו. מעתה, תפקיד קמפיין אינטראקטיבי ליצור מספר נקודות מגע רצופות עם הלקוח כדי להעלות את סיכויי המכירה. חומרי פרסום מזמינים באופן מיידי לקוחות פוטנציאליים להשאיר פרטי התקשרות, אך יתרה מכך, במקרים בהם מתלבט הלקוח הפוטנציאלי ונמנע מלהחליט, נפתח צוהר מיוחד למשלוח “תזכורות” שונות בפרקי זמן קצובים. ההנחה היא שהגולש שכבר הגיע למוצר דרך אתר האינטרנט אכן מעוניין בו אבל טרם החליט אם ומתי לבצע רכישה.

כך מתחזק  דו השיח האינטראקטיבי בין המוצר לגולש, כשבכל פעם מוצעים לגולש מבצעים או הטבות שעשויות לגרום לו לבצע, בסיכומו של עניין, רכישה.כאמור, קמפיין אינטראקטיבי פירושו קמפיין שבו מתנהל דו שיח בין הגולש לבין המוצר או השירות עצמו.


דו השיח הזה מתנהל כשהלקוח הפוטנציאלי מקבל הסברים ומעמיק את הידע הקשור במוצר, בדרכים להשתמש בו ובתועלת שהוא מביא או מסוגל להביא. מינון נכון של המסרים עשוי להניע, במקרים רבים, את הלקוח לכדי החלטה לרכוש את המוצר. משרד אינטראקטיב המעוניין לשווק מוצר מסוים בצורה הזאת, צריך לתכנן היטב את הקמפיין ולהתאים אותו למצבים משתנים. חשוב מאוד להכיר את המוצר, אבל חשובה עוד יותר דרך ההצגה שלו. מצד אחד, הקהל שאליו פונה הקמפיין הוא ממוקד יותר, ועל כן, זו בדיוק הסיבה לכך שאסור “למרוח” את המידה, אלא יש לדייק בפרטים ולגרום ללקוח לפעול, לרכוש את המוצר או להשאיר את פרטיו לכל הפחות.

חברת פידל אינטרנט & מרקטינג הינה אחת החברות המנוסות בשוק בתחום זה, עם רקורד של אינספור קמפיינים מוצלחים במגוון תחומים ונושאים. החברה מתמחה בנושא אסטרטגיה ושיווק, קידום אתרים וניהול קמפיינים שיווקיים מוצלחים, לרבות קמפיינים אינטראקטיביים בזירה המקומית והעולמית לעומת משרד אינטראקטיב קלאסי המנהל קמפיינים שיווקיים ברשת בלבד, חברת פידל אינטרנט & מרקטינג מנהלת את כל הקמפיין השיווקי והפרסומי של המפרסם, באינטרנט ומחוצה לו ודואגת לשלב בין כל האלמנטים על מנת להביאם לסינרגיה מקסימאלית.

החברה מציעה את שירותיה לחברות קטנות כגדולות, ולעסקים גדולים היא מציעה ניהול קמפיינים באינטרנט וייעוץ בנושאי פרסום ומיתוג. עוד מציעה החברה שירותי רעיונאות וקונספט לקמפיינים ומבצעים, אפיון אתרים וליווי בעת הבנייה שלהם ושירותי קופירייטינג. לחברות בינוניות מציעה פידל אינטרנט & מרקטינג ייעוץ אסטרטגי וייעוץ בנושא שיווק, בניית תדמית ואסטרטגיה, קופירייטינג ועיצוב. כמו כן מציעה החברה שירותי קידום אתרים בגוגל, ניהול פרסום באינטרנט וברשתות החברתיות, הדרכה בהקמת מערכי מכירות וקופירייטינג, כולל כתיבה שיווקית בעברית ובאנגלית כאחד.

כל הפעולות הללו ועוד אחרות, נועדו להביא תוצאות מיטביות ההולכות ומשתפרות בציר הזמן. החברה עובדת עם מספר מצומצם של לקוחות איכותיים ומקדישה תשומת לב מרבית לכל אחד מהם.

הצטרפות למשפחת הלקוחות המצומצמת של חברת פידל אינטרנט & מרקטינג מחייבת את החברה להצלחה של הלקוח, ומאידך מחייבת את הלקוח למחויבות מוחלטת להצלחה. התחייבות הדדית זאת היא מתכון מנצח. צרו קשר עוד היום ותזכו להזדמנות נדירה להביא את העסק שלכם לרמה גבוהה של הצלחה ולטווח הרחוק. פידל אינטרנט & מרקטינג, הרבה יותר מאינטראקטיב רגיל.

Scroll to top