צור קשר
מסר אישי מאבירם פידל
קידום אורגני
קידום אורגני בגוגל מול קמפיין לידים. מה עדיף?
אנחנו בפידל אינטרנט מרקטינג מאמינים (באופן פלאי, אגב) שעדיף להיות יפה בריא ועשיר מאשר מכוער חולה ועני. זאת הסיבה שאנו ממליצים ללקוחותינו להיות:
1. גם מקודמים לראש הדף בקידום האורגני בגוגל, עבור כל המילים הרלוונטיות
2. גם להופיע בראש רשימת הקישורים הממומנים בגוגל, בקמפיין ADWORDS מפואר
3. גם לעלות עם קמפיין חכם בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות במידת האפשר
4. וגם לעלות עם קמפיין באתרי פרימיום, באתרים קטנים, בפורומים, בבלוגים , בטולברים, ברשימות דיוור מורשות ובקיצור בכל מקום חוקי ומתאים לקמפיין מבחינת קהל היעד
שמעתם את זה כבר מיליון פעם? הנושא מעייף אתכם? קצרו תהליכים והקליקו כאן עכשיו.
ברור לכל שקידום אורגני כשהוא נעשה נכון וללא קיצורי דרך מהווה השקעה אמיתית בנכס האינטרנטי שלכם. אנחנו תמיד ממליצים על נקיטת מהלכים של קידום אורגני לפני כל דבר אחר, בתנאי שאינכם מבקשים להשיג תוצאות מיידיות. התוצאות מהקידום האורגני אכן בוא יבואו, אך מדובר בתהליך שייקח במינימום מספר חודשים מתחילת העבודה. לכן השילוב האידיאלי הוא שילוב בין קידום האתר בגוגל ובין הקמת קמפיין לידים רחב היקף שיספק פניות בהיקפים גדולים בהרבה ממה שגוגל לבדו מסוגל לספק ותוך זמן המתנה קצרצר של 24-48 שעות מתחילת עבודה.
ניהול של מספר תהליכים פרסום ושיווק מורכבים בו זמנית, כגון קידום אורגני בתחומים תחרותיים לצד הקמת קמפיין לידים רב ערוצי דורש מומחיות ומיומנות ואת זה בדיוק אנו מציעים ללקוחותינו, תוך התחייבות מלאה לתוצאות, לפרטים נוספים הקליקו כאן.
האם אנשים מקליקים על מודעות בגוגל?
לא ייאמן, אך גם ב-2021, כשגוגל מרוויחה כבר כמעט 40 מיליארד $ לרבעון (!), כשהרוב מגיע ממודעות ADWORDS, קיימים עדיין מפרסמים סקפטיים המצקמקים בלשונם ואומרים: “מה, זה באמת עובד? אני לא יודע. אני אף פעם לא מקליק על המודעות הממומנות בגוגל…”. ובכן זה עובד ועוד איך עובד. ניהול נכון ומדוד של קמפיין בגוגל עדיין מניב תוצאות נפלאות למפרסמים רבים, בתנאי שהקמפיין מנוהל בידי גורם מקצועי עתיר ניסיון. עבודה עימנו מבטיחה קמפיין אפקטיבי עם אחוזי המרה גבוהים במיוחד (בין 15%-10% בממוצע) וכיסוי אלפי מילות חיפוש באופן האפקטיבי והמקצועי ביותר.
אז כן, גם כאן, אנו ממליצים לכם לרכוש מאיתנו חבילת קידום אורגני וגם חבילת ניהול קמפיין בגוגל ADWORDS. אם אתם לא תעשו זאת, תהיו בטוחים שישהו אחר יעשה זאת ובקרוב.
יש לכם קמפיין שאינו ממצה את עצמו? זה לא נורא. סביר להניח שאנחנו יודעים לעשות את המקצוע שלכם פחות טוב מכם. תנו לנו לנהל עבורכם את הפעילות והנוכחות בגוגל ותתחילו לחפש משרדים חדשים וגדולים יותר.
ובכן, מהיום אל תאמרו: “או קידום אורגני או קמפיין לידים. אמרו: גם וגם וגם וגם”.