מי צריך ניהול שיווק באאוטסורסינג?
מהפכת האינטרנט הנגישה את אמצעי המדיה ואפשרה לכל בעל עסק לפנות לקהל צרכנים רחב באופן מיידי. הדוגמאות הנפוצות ביותר הן פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק, רכש מדיה ברשתות שותפים וכיו"ב. בתוך זמן קצר, מבלי שהתכוונו לכך, הפכו בעלי עסקים רבים הפועלים בתחומים שבעבר לא נשענו על פרסום ושיווק במדיה למשווקים בעל כורחם המתחרים בזירה תחרותית במיוחד. קחו למשל את חברת "השביל הירוק" (www.green-way.co.il), חברה קבלנית לפיתוח נוף היוצרת פתרונות תשתית מתוחכמים עבור עיריות וחברות דוגמת "דרך ארץ" מפעילת כביש האגרה מספר 6.
חברה מהסקטור הזה אינה מפרסמת באמצעי מדיה המונית (טלוויזיה, רדיו, עיתונות), וזוכה על פי רוב בלקוחות חדשים באמצעות פניה למכרזים, שיווק מפה לאוזן ועריכת כנסים מקצועיים או נתינת חסות להם. ברם אולם, עם הפיכתו של האינטרנט לכלי מרכזי לקבלת אינפורמציה עבור הציבור הרחב, לרבות מנהלים וקובעי דעות רבים, חברה כדוגמת השביל הירוק החותרת למובילות, לא יכולה שלא להיות שחקן מרכזי גם בזירה המקוונת. במהלך עבודה של כשנתיים ליווינו את החברה בכל צעד שיווקי שנקטה, אונליין ואוף-ליין וסייענו לה:
פעילות הליווי השיווקי האינטנסיבית וניהול השיווק באאוטסורסינג עבור החברה, פעילות שכללה חסויות בכנסים ואירועים כלכליים, דוגמת ועידת סייעו לחברה לגייס הון ולצמוח באופן משמעותי: (http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000354047). ליווי חברת השביל הירוק נעשה על בסיס יום-יומי מול מנכ"ל החברה מר הראל גולסט וכלל סל שלם של שירותים:
אם גם אתם זקוקים לניהול שיווק וייעוץ שיווקי באאוטסורסינג, זה יהיה רעיון טוב אם תפנו אלינו בדיוק עכשיו. צרו קשר ושמעו על מגוון הפתרונות שלנו למיקור חוץ של מאמצי השיווק של החברה שלכם.
ניהול שיווקי שיוצר מכירות
דוגמה נוספת לליווי שיווקי מקיר לקיר מהווה עבודתנו מול חברת מדי-קל, חברה למימוש זכויות רפואיות שבין בעליה מר יצחק קאול (לשעבר מנכ"ל בזק, קופ"ח מכבי ורשות הדואר). לאחר תקופה של פעילות שיווקית משמעותית מול חברה מובילה אחרת בתחום מימוש הזכויות הרפואיות קיבלה חברתנו הצעה ממספר מנהלים בולטים בתחום להצטרף כזרוע השיווקית להקמת חברה חדשה בתחום זה. בתוך פחות מ-3 שבועות של פעילות שיווקית והפקתית אינטנסיבית יצרנו את:
מקץ שנת הפעילות הראשונה של החברה, תוך הישענותה על חברתנו כגורם השיווק המוביל הבלעדי באאוטסורסינג, הגיעה חברה למחזור מכירות של מעל ל-10 מיליון ₪ וצמחה בגודלה מ-2 ל-25 מועסקים קבועים. עבודתנו עם חברת מדי-קל מייצגת נאמנה את יכולתנו לסייע לחברות ועסקים לגדול באופן אקטיבי ולא תדמיתי בלבד, תוך בחירת מהלכי שיווק חכמים המתאימים לחברה בשלבי צמיחה ומסייעים לה לגדול באופן שקול ומדוד. פגישות עבודה שבועיות עם מנכ"ל החברה וצוות הניהול הבכיר שלה מעניקים גיבוי שיווקי מהרמה הגבוהה ביותר, גיבוי המבוסס על ניסיון במאות מהלכי שיווק בשטח ולא על תיאוריות אקדמיות בלבד.
להלן חברות נוספות שזכו לייעוץ שיווקי באמצעותנו:
ורבים רבים נוספים…
אם גם אתם זקוקים לניהול שיווק וייעוץ שיווקי באאוטסורסינג, זה יהיה רעיון טוב אם תפנו אלינו בדיוק עכשיו. צרו קשר ושמעו על מגוון הפתרונות שלנו למיקור חוץ של מאמצי השיווק של החברה שלכם.
ניהול השיווק על ידי איש פרסום ושיווק ניסיוננו העשיר מול מאות לקוחות, הן בצד השיווקי אסטרטגי והן בצד הפרסומי הפקתי, מלמד כי גם חברות שקיימת אצלן יכולת שיווקית IN-HOUSE עשויות לשאוב תועלת רבה מעבודה מול חברתנו ומול אבירם פידל ישירות, בין השאר באמצעות:
לקבלת פרטים נוספים אודות ליווי שיווקי מקצועי אנא חייגו אלינו או צרו קשר באמצעות המייל ונשמח לסייע לכם להשיג את התוצאות הרצויות, באחריות.